Zakres usług
W ramach stałej opłaty abonamentowej Netventure zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:
- administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
- zarządzanie komputerami PC, notebookami i urządzeniami mobilnymi
- zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi
- administrowanie routerami, mostami i urządzeniami sieciowymi
- zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi
- stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT
- czynności związane z archiwizacją danych (backup)
- czynności związane z ochroną antywirusową
- wsparcie użytkownika (helpdesk)
- usuwanie awarii systemów informatycznych
- doradztwo / konsulting IT
- wsparcie przy wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM
- reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją
- obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą urządzeń
Obsługa informatyczna realizowana jest przez administratorów Netventure zarówno w siedzibie klienta, jak i zdalnie - przez bezpieczne sieci VPN oraz telefonicznie.
pozostaw sprawy IT
na naszej głowie
Usługi dodatkowe
Nasi klienci dodatkowo mogą korzystać z usług Netventure w szerszym zakresie, obejmującym:
- usługi poczty e-mail i utrzymania serwerów WWW (hosting)
- usługi telekomunikacyjne
- wdrożenia telefonii VoIP (centrale, telefony)
- projektowanie / instalację / rozbudowę sieci strukturalnych
- projektowanie / instalację / rozbudowę sieci bezprzewodowych
Sprzęt komputerowy
Oprócz usług IT Netventure zapewnia też bezpośrednie dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych. Rzetelnie doradzamy i każdorazowo przygotowujemy aktualne, indywidualne oferty m.in. na:
Komputery |
HP, Dell |
Notebooki |
Lenovo, HP, Dell |
Drukarki i MFP |
HP, Xerox, Kyocera |
Serwery |
HP, Dell, Intel |
Routery |
Cisco, ZyXEL, DrayTek |
Switche |
Cisco, HP |
Zasilacze UPS |
APC |
Oprogramowanie |
Microsoft, Eset, Symantec, Kaspersky, Axence |
|
Koszt usługi
Miesięczna opłata za kompleksową obsługę IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona w największym stopniu uwarunkowana następującymi czynnikami:
- ilość urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek)
- lokalizacja siedziby / oddziałów klienta
- oczekiwany czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach
- oczekiwany czas rozwiązania zdarzeń
- dodatkowe wymagania klienta
Kalkulator
W przypadku firm z siedzibą na terenie Warszawy lub okolic, miesięczny koszt kompleksowej obsługi IT można wstępnie oszacować w następujący sposób:
- ilość komputerów x 90-110 PLN netto za komputer
- plus 250-450 PLN netto za administrację serwerem
Skorzystaj z kalkulatora, aby obliczyć szacunkowy koszt kompleksowej obsługi informatycznej swojej firmy
|
|
W celu otrzymania indywidualnej wyceny prosimy o wypełnienie formularza lub kontakt bezpośredni z biurem Netventure:
Warszawa, tel. 22 382 75 00 lub 22 651 94 30
Na czym polega outsourcing IT
Outsourcing to nowoczesna strategia zarządzania, polegająca na przekazaniu firmie zewnętrznej obowiązków i odpowiedzialności związanych z wyspecjalizowanymi zadaniami, najczęściej niezwiązanymi bezpośrednio z profilem firmy. Dzięki przeniesieniu na partnera zewnętrznego czynności związanych z utrzymaniem odpowiedniej infrastruktury oraz zatrudnieniem pracowników, firma ma możliwość koncentrować zadania wokół swojej podstawowej działalności. Outsourcing IT zapewnia klientom stałą, profesjonalną obsługę informatyczną firmy, a także dostęp do wykwalifikowanej kadry, złożonej ze specjalistów wielu dziedzin. Rozwiązanie to podnosi bezpieczeństwo pracy i zapewnia niezawodność usług.
Korzyści z outsourcingu IT
- stała opieka wielu specjalistów z różnych dziedzin IT
- łatwy dostęp do najnowszych rozwiązań i technologii
- podniesienie bezpieczeństwa informatycznego organizacji
- zamiana kosztów inwestycyjnych na koszty operacyjne
- redukcja całkowitych kosztów związanych z obsługą IT
- przeniesienie na partnera zadań związanych z zatrudnieniem, szkoleniami i urlopami pracowników
- optymalizacja kosztów utrzymania systemów IT dzięki przeniesieniu odpowiedzialności na dostawcę
- zwiększenie przejrzystości kosztów IT poprzez stałe miesięczne opłaty
- klarowny system oceny jakości obsługi wynikający z warunków umowy
- niskie koszty zarządzania kontraktem
- możliwość skoncentrowania się firmy na działalności podstawowej
- zwiększenie skuteczności i efektywności prowadzonej działalności
Popularne tagi: obsługa informatyczna firm, outsourcing informatyczny, obsługa IT, outsourcing IT Warszawa, wsparcie informatyczne, wsparcie IT, IT support, help desk, helpdesk, opieka informatyczna, opieka systemowa
|